حتما رفلاکس داره
اروغشو بسختی میگیرم خیلی دیر اروغ میزنه موقه که نمیزنه نیم ساعت رو سینم نگهش میدارم
چه وقتا؟
آروغشو میگیری؟
رفلاکس داره احتمالا عزیزم،بخاطر اونه،
کلا نیازه ی چکاپ ببریش
چون تو این سن رفلاکس و دلدردشون شروع میشه تا ۳..۴ ماهگی،
حتما حتما حتما به پهلو بخوابون بچه رو ها،
رو به بالا همون طاق باز بسیار خطرناکه،
و حتما آروغشو بگیر
خیلی نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.