۴ پاسخ

حتما رفلاکس داره

اروغشو بسختی میگیرم خیلی دیر اروغ میزنه موقه که نمیزنه نیم ساعت رو سینم نگهش میدارم

چه وقتا؟
آروغشو میگیری؟
رفلاکس داره احتمالا عزیزم،بخاطر اونه،
کلا نیازه ی چکاپ ببریش
چون تو این سن رفلاکس و دلدردشون شروع میشه تا ۳..۴ ماهگی،
حتما حتما حتما به پهلو بخوابون بچه رو ها،
رو به بالا همون طاق باز بسیار خطرناکه،
و حتما آروغشو بگیر

خیلی نگرانم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل👶🏻🍯 مامان قندعسل👶🏻🍯 ۱۲ ماهگی