۳ پاسخ

طبیعیه ی کم تا یاد بگیرن زمان میبره،
من ۳ روز ب و روز پاش نشستم تا یاد گرفت، تای ادم بگیره ی کم بغلی شد😄
خب بریم سر اصل مطلب🤪
عزیزم‌بعد شیر بندازش رو شونه ات طوری ک سینه اش تقریبا بالا باشه ب سمت روی شونه ات، نه اینکه سینه اش رو سینه ات باشه بعد یواش یداش بزن پشتش،
ی راه خوب دیگه هم هست اینکه بنداز رو شونه ات و یواش یواش از مهره های کمرش با کف دست بکش رو به بالا اینجورم آروغ میزنه،
دیگه یاد بگیره تمومه
نگران‌نباش طبیعیه ی کم حوصله میخواد.
موفق باشی خوشگلم😍

قلق داره برا من ک اینطوره قبلا نمیتونستم بگیرم بعد اومدم گذاشتم رو سینم دست چپمو‌ همچین انگار همه قدرتمو‌ انداختم تو ۴ تا انگشتم کف دستم رو پشتش‌ فقط با ۴ انگشت میزدم فوری آروغ میزنه دگ

اولش همینجوریه خیلی کم پیش میاد بزنه پسر من تازه یک هفته درست آروغ شو خوب میزنه قبلش ی بار میزد دوبار آروغش اصلا نمیومد طبیعیه ولی سرش و حالت شیب دار بزار زیر تشکش یچی بزار شیب دار بشه رفلاکس نگیره

سوال های مرتبط

مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی