طبیعیه ی کم تا یاد بگیرن زمان میبره،
من ۳ روز ب و روز پاش نشستم تا یاد گرفت، تای ادم بگیره ی کم بغلی شد😄
خب بریم سر اصل مطلب🤪
عزیزمبعد شیر بندازش رو شونه ات طوری ک سینه اش تقریبا بالا باشه ب سمت روی شونه ات، نه اینکه سینه اش رو سینه ات باشه بعد یواش یداش بزن پشتش،
ی راه خوب دیگه هم هست اینکه بنداز رو شونه ات و یواش یواش از مهره های کمرش با کف دست بکش رو به بالا اینجورم آروغ میزنه،
دیگه یاد بگیره تمومه
نگراننباش طبیعیه ی کم حوصله میخواد.
موفق باشی خوشگلم😍
قلق داره برا من ک اینطوره قبلا نمیتونستم بگیرم بعد اومدم گذاشتم رو سینم دست چپمو همچین انگار همه قدرتمو انداختم تو ۴ تا انگشتم کف دستم رو پشتش فقط با ۴ انگشت میزدم فوری آروغ میزنه دگ
اولش همینجوریه خیلی کم پیش میاد بزنه پسر من تازه یک هفته درست آروغ شو خوب میزنه قبلش ی بار میزد دوبار آروغش اصلا نمیومد طبیعیه ولی سرش و حالت شیب دار بزار زیر تشکش یچی بزار شیب دار بشه رفلاکس نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.