اصلا بلد نیستم اروغ بگیرممممم

۹ پاسخ

اره 😃

ولی وقتی میخای آروغ بگیری باید جوری بزنی به پشتش که صدا بده نه جوری که دردش بیاد بچه

درجا بچه رو بلند نکنید بعده شیر خوردن بزارید حدود سه چهار دقیقه بعد بلند کنید بزارید رویه شونه آروغ میزنه من این کارو میکنم جواب میده😁😁

تا ۴۰روز،نزدیک دوماهگی نوزاد سخت اروغ میزنه
اصلا ب کار بلدی یا نابلدی مادر ارتباط نداره
بعدش خودش عادت میکنه تا میزاری رو شونه یا دستت سریع اروغ میزنه
پس فک نکن ک بلد نیستی

بندازش رو شونت .یواش یواش از پشت کمرش از بالا به پایین بکش

😂😂😂 من اونقدر میزنم پشتش تپ تپ تپ ...... طفلی بچه با خودش میگه دو قطره شیر داده خوردم ول کن نیس

بزارش رو شانه ات
یواش یواش بزن پشتش خیلی آروم
دست بکش پشتش
هی اینجوری کن تا اروغ بزنه

تا دو ماهگی وااااقعا سخته

منممم

سوال های مرتبط