یا بچه رو رو دستت بخوابون یا رو شونت بزار بزن پشتش اروم چند دیقه تا اروق بزنه کاری نداره که لباسشم همیشه باید یه لایه از خودت بیشتر باشه یه دما سنج بخر دمای محیط همیشه معتدل نگه دار ،کم کم قلقل همه چی میاد دستت مگه همه مامانا از اول بلد بودن داری تجربه کسب میکنی
عزیزم منم بچه اولمه ، هنوزم تو بعصی کارا گیج میزنم ولی خودمو نباختم و تلاش میکنم بهتر انجام بدم ، ماها مگ چن تا بچه بزرگ کردیم که الان وارد باشیم ، آروغشم میندازم رو شونم همون وقت میزنه ، قطره کولیکیز و باو لاکت میدمش برا دل درد
راه میوفتی عزیزم همه اولش همینجوری بودیم به خودت استرس وارد نکن هر چیزی رو بلد نیستی سرچ کن ، الان چون بچتون کوچیکه آروغ گرفتنش یکم سخته و طول میکشه، بندازش روی شونه ات یا به شکم بخوابونش رو دستت به بین کتفش ضربه بزن اگر دلدرد داره از داروخونه قطره کولیف بگیر براش( وقتی پاشا یکماهش بود دکتر به من داد و گفت هر هشت ساعت پنج قطره بهش بده بعد از چند وقت که دلدرد هاش کمتر شد از دکتر پرسیدم ادامه بدم قطرش رو گفت میتونی روزایی که بی قراره و دلپیچه و نفخ داره بهش بدی دیگه من الان روزی یکبار همون پنج قطره رو میدم بهش ) خواستم بگم که بی خطره مصرفش با خیال راحت بهش بده
بخدا منم بلد نبودم هیچکسم ندارم حتی راهنماییم کنه اوایل که اصلا اروغ نمیزد اما یکم شیرش که زیاد کردم میزنه
پسر من روزای اول بعضی اوقات اصلا آروغ نمیزد دکتر بهش قطره دایمیتیکون داد الان میزنه شکر خدا
بقیه ی چیزا رو باید خودت تلاش کنی یاد بگیری عزیزم
نه عزیزم سرما نخورده مگه چشه که میگی سرما خورده؟
انقدر انجام بده تا اروغ بده
اروغ کاری نداری بزار رو شونت پشتشو ماساژ بده یا خیلی اروم بزن
عزیزن کسی نیس کمکت کنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.