بلد نیستم به بچه شیر بدم آه. شماها براتون راحته؟

۱۱ پاسخ

اولشه منم کم کم دارم راه میرفتم بیشتر هم به خاطر بخیه هام نمیتونم منکه فقط دراز کشیده میتونم شما هم صبوری کن درست میشه انشاالله

نه برام راحت نبود گلم...پوزیشن های متخلف امتحان کردم مثلا بالش زیر یدن یچه...وقتی بخیه داشتم رو صندلی مینشتم خواهرم بچه میگرفت من شبر میدادم دستم خشک میشد

برو یه بهداشتی که بهت یادبدن مثلا شهر من یه جا داره دختر عموم رفته بود بهش یاد داده بودن میگفتن اگه درست شیر بدی حتی لازم نیست دیگه آرغ بچه رو بگیری چون با درست شیر دادن دل درد نمیشه

فک کردم فقط من بلد نیستم پس انگار مشکل خیلی از مامانا هست
چه قد دلم میسوزه برای بچم اینقدر تقلا می‌کنه برای خوردن و منم تقلا میکنم برای درست دادن.
کاش مامانم پا درد و فراموشی نداشت و چند ماهی پیشم بود.
خدا جون خودت حافظ من و بچه ام باش

باید بیمارستان بهت آموزش میدادن بمن دوبار گفتن بری بهداشت برات توضیح میدن

نگران نباش
نه مادر بلد
نه بچه
من که آخر کلافه شدم شیرخشکیش کردم 🤣

طبیعیه عزیزم، والا ماها هم تازه یاد گرفتیم

سینتو بگیر نوکشو بزار دهن بچه فقط جلوی دماغشو نگیری اذیت میشه نفس کشیدن براش سخت میشه

برای هیچ کس اولش راحت نیست چون هم شیر کمه هم بچه کوچولو هست

برو مرکز بهداشت بهت یاد میدن

اولش همینطوره مخصوصا اگه بچه اولت باشه طول میکشه تا قلق شیردادن دستت بیاد

سوال های مرتبط