۹ پاسخ

وای دختر منم همینجوری بود دق میکردم تا شیر می‌خورد
طبیعیه

دیگ فسقل مسئولشون هستیم تا بزرگ بشن و از آب و گل در بیان
نترس میگذره

ن بابا طبیعیه منم همینطوره پسرم

عزیزم وقتی به بچه شیر میدی بادستت سینتو فشار نده وقتی فشار میدی زیاد ازش شیر میاد همین باعث میشه توی گلوی بچه بپره شیر

نه طبیعیه
شاید شیرت زیاده میپره گلوش
سینهتو یکم‌فشار بده کم‌کم بره دهنش

نه بابا عادیه کم کم دستت میاد و هم بچه هم یاد میگیره به بلدی تو نیست

این یه چیز طبیعیه چون هول میکنن و شیر زیاد میره اینجوری میشن

نه گلم
از منم میپره

نه منم بعضی وقتا میپره گلوش شیر

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۵ ماهگی