۹ پاسخ

چرا میخوای بهش شیر خشک بدی

بذار آب جوش بیاد . بعد بذار ولرم بشه . هم دمای بدن باید باشه . بعد هر سی میلی لیتر آب یه پیمانه شیرخشک بریز

30تاآب جوشیده ولرم یک پیمانه سرخالی شیرخشک
تا 25روزگی بعد 60آب دوپیمانه شیرخشک

۳۰تا اب میریزی یه پیمونه شیر خشک و بعد دورانی حل میکنی و تموم

شیشه شیرا اصولاً نود درجن هر سی درجه یه پیمانه سر صاف مثلا سی درجه میخا بدی یه پیمانه سر صاف شصت درجه دو پیمانه سر صاف نود درجه سه پیمانه سر صاف

یک قاشق شیر با آب جوش ک ولرم شده بریز هم بزن،بعد درشو باز کن هواش خارج شه بده بچه بخوره

سلام عزیزم مبارکت باشه انشاالله به خوشی نینیت رو بغل کنی
هر یک درجه یه قاشق

هر ۳۰تا ی پیمانه شیرخشک

عزیزم ۳۰تا آب بریز ی پیمونه شیر خشک.... هر ۳۰ تا ی پیمونه میخواد

سوال های مرتبط