من شکم صاف هس😕
من توی ۲۲ هفتگی شکمم همینقدر شده 😅اوکیه عزیزم شکم بستگی به بدنت داره
هم هفته شما هستم فعلا صافه صافه
وای من چرا شکم ندارم.
شکم منم اینجوریه😍
منک یذره شکم دارم همه میگن اون یذرم نفخ هس😂
من چرا ندارم🥲
فک کنم از قبل خیلی شکم داشتی
چون ۱۴ هفته اینقد نمیشه
من داخل ۷ ماه انقد بود بچه قبلیم هیشکی باور نمیکردم بچم ۳۵۰۰ بود
من که هیچی ندارم یه ذره
از من خیلی کوچیکه 😟
وای من اصلا ندارم
بله عزیزم
خدا گوگولی🥰من ک نی نی ندارم اینقد شکم دارم 😂😂
اره عزیزم ،من خودم چون زایمان داشتم زود شکمم در اومد
پس چرا من صافم😭😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.