۳۰ لب مرزه بارداری قبلیم ۳۰ بودم و الحمدلله بوقت سزارین شدم
کارسنگین نکن بیشتر دراز بکش نترس
اره عزیزم استراحت مطلق بدون استرس داشته باش
مالهه من ۳۰ هست لکه بینی دارم فک بخاطر این لک بینی دارم
اصلا نترس با استراحت میره بالا
منم جفتم پایینه دکتر گف فقط کار سنگین و پله و رابطه ممنوعه برات
گف کارایه روز مره انجام بده سرویکس هم ۳۱هس
من خودم اکثرا استراحت میکنم تا هفتم بره بالا جفتم بره بالا
من ۲۹ام مشکلی ندارم استراحت نسبیام
سرویکس کجازده؟من نمیدونم کجای سونونوشته
نگرانی نداره ک فوقش سرکلاژ میکنی باخیال راحت ادامه میدی تا بچتو بغل بگیری .دیر نشده ک هنوز
منم گفت پایینه امروز رفتم گفت استراحت کن کار سنگین نکن
نه عزیزم خوبه از ۲۸ به پایین باشه خطرناکه ۳۰ خیلی هم خوبه
جفت پایین کاری به طول سرویکس نداره
کار سنگین نکن فقط خودش میره بالا
استراحت کن عزیزم پایین ۳۰ خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.