خانومای رشتی

صدای جنگده اومد !!🥺🥺🥺

۱۰ پاسخ

اره خداروشکر جایی نزد؟

کجابود جنگنده

کجا بود صدا؟ من نشنیدم

منتظر انفجار بودیم ک خداروشکر چیزی نشد

اره ماهم شنیدیم

اره خیلی زیاد بود

اره ماهم املشیم افتضاح بود ۵دقیقه فقط صدا بود خیلی طولانی بود

کجاااا

ارهههه

من نشنیدم کدوم طرفی؟

سوال های مرتبط