۶ پاسخ

واکسن چند سالگی زدی..من هنو نزدم

معمولا س روز

دکتر به من گفت سه روز

من همیشه ی روز جلوترمیبرم چون سه روز جای واکسن اب نخوره بهتره ،،،

دو روز

دو روز

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری