خانما دخترم همش یبوسته چیکار کنم؟

۵ پاسخ

بهش قطره بده واسه یبوست

دختر منم اینجوری بود قطره بیبی کر میدم بهتر شده

دختر منم اینجوره تصمیم گرفتم از فردا بهش اهن ندم ببینم تاثیر داره

دخترمنم همینجوری بود دکتر بهش شربت لاکتولوز و قطره دایمیتیکون داد خوب شد

روغن زیتون بزن به غذا هاش .سیب و بادوم هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان گیسو و گندم مامان گیسو و گندم ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی