مامانا من چکار کنم بچه م همش یبوسته ؟؟؟

۵ پاسخ

همیشه تو غذاش روغن زیتون بریز

دختر منم از زمان شروع غذای کمکی یبوست شده و مدفوعش سفته من دو سه روزه قطره آهنش رو عوض کردم دیگه مدفوعش کاملا نرم و خمیریه اول لیپوزفر آبی میدادم الان سیدرال گوچه

من از وقتی غذارو شروع کردم یبوست شده. توی غذاش روغن زیتون میزنم و یه شب در میون در حالیکه داره شیر میخوره دور نافشو چرب میکنم و جهت عقربه های ساعت ماساژ میدم بعدم براش با پاهاش دوچرخه میرم پروسه سختیه ولی بهتر از شیافه و الان ده روزی میشه اینجوری دفع میکنه 😅

منم جدیدا بچم یبوست گرفته نمیدونم چیکار کنم

اگه یبوست شدید با گریه نیست بزار یبوسته یبوست خیلی بهتر از شلی شکمه اگه دفع سخت داره یا بایولاکت بده هر عصر ۵ قطره یا پدی لاکت

سوال های مرتبط