مامانا چکار کنم پستونک رو از بچه م بگیرم؟؟؟؟

۹ پاسخ

پسرمن که فوق العاده وابستس هرجا ببینه فوری میزارتش تو دهنش
فعلا شاید تا دوسالگی ازش نگیرم

زورش نکن بزار بخوره خوب اذیت میشه تو این سن

من خودم تا ۶ سالگی شیشه شیر داشتم
مامانم میگ نتونسیم ازت بگیرم داخلش چایی یا نوشیدنی میریختم
الن ن فرم دندونم عوض شده ن چیزی
بعدم دلت میاد الن ترکش بدی؟
الان خودشون دندون در میارن
سخته براشون
نمیتونن حرف بزنن
من ک شاید تا دوسالگی بدم
به تظرم سخت نگیر
شاید اصلن گشنه نباشه
یا شیرو اصن دوست نداتشه باشه
سعی کن غذا های درست کن ک دوست داشته باشه

منم ‌ پسرم ی لحظه ازش دور نمیشه چند روز بهش مولتی ویتامین میزدم یکم کمتر میخورد بد گفتم گناه داره داره دندون در میاره درد داره اینم دلخوشیش هست ولی دخترم تا دوسال خورد عجیب پستونکی بود تو دل خوب از دهنش در میومد بیدار می‌شد بد دو سال یکبار تلخک از داروخانه گرفتم دیگه نخورد اگه میخوای ندی تلخک بزن ولی ربطی به شیر خوردن نداره

فعلا زوده.

هم دندون در میارن هم سن اضطراب جداییه پس من الان ازش نمیگیرم

واسه چی میخاین یه چیزو از بچه بگیرین اخه مگه چه اشکالی داره هروقت خودش خاست میندازه کنار نزارین خلا حس کنه

فهمیدی به منم بگو

دیگه بهش نده ، خصوصا موقع خواب ، موقع خواب ترک کنه روزها هم کمتر میخوره

سوال های مرتبط