خردن الویه ضرر داره

۴ پاسخ

بخور عزیزم کندر ویه دوتا دونه هل بخور بعدش

جیگر و آب هویج نخور و فست فود بیرونی الویه من خوردم تو بارداری چیزی نشد
اما حواست باشه بیرون مخصوصا ساندوبچیا چیزی نخوری خدایی نکرده مسموم میشی

نه بابا

چون بچت خیلی کوچولوعه نخور

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۳ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی