۵ پاسخ

اگه فر یا توستر داری بزار توش المنت بالا رو روشن کن
اگه نه که کیم رو باید برعکس کنی

برگردون اون طرفش هم بپزه

برعکسش کن ذوشو بزار ته تا بپزه

دم کنی بزار میپزه فقط طلایی نمیشه

اینجوره روش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی
مامان دخترکم👧 مامان دخترکم👧 ۲ سالگی
مامان آرتین😻 مامان آرتین😻 ۲ سالگی
مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی