خطرناکه تو زایشگاه وسایلاشون چ سر چه طبیعی
بزن کزاز نگیری
و بچت هم ایمن میشه تا چند سال
من زدم نه درد داشت نه هیچی هیلی عادی گذروندم
باید بزنین همه ما قبلا هم زدیم و بدن خودمون یه درصدی از ایمنی نسبت به کزاز رو داره این دوز یادآور برای نوزاده که تو اتاق عمل وقتی میخوان بند نافش رو بزنن مشکلی پیش نیاد خدای نکرده. این توضیحات بهداشت بود به من وقتی که رفتم برای تزریق. عوارض خاصی هم نداره یکم دستت درد میگیره همین که خیلی قابل تحمل و سبکه.
بهتر بود میزدین ، مخصوصا تو این شرایط که معلوم نیست تا موقع زایمان چی میشه . خدایی نکرده وضیعت بیمارستانا بد باشه و عفونت بگیرین چی ؟؟؟
انشاالله که اینجوری نباشه ، نمیخوام بترسونمتون . ولی احتیاط کنین
دکتر من گفت حتما بزنید،نامه داد بردم بهداشت زدم
من زمان عقد زدم ۵ سال پیش گفت دیگه نیاز نیست بزنی
نه حتما بزن اگه قبلا نزدی
من از دکتر پرسیدم گفت ببین اگر قبلا نزدی حتما بزن اگرم شک داری که زدی یا نه طی ۱۰ سال گذشته، بزن چون ضرری نداره
ولی اگه نزنی خطرناکه
منم نزدم
منم نزدم😮💨😣
سوال منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.