پسر منم تازگیا داره میگ اما باز خودم همش تکرار میکنم یا تند تند میبرم من ۱سالغ دیع مای بیبی نمیکنمش
من از دو سال و نیم پوشک بچه رو باز کردم و تا سه سالگی حتی یکبارم خودش نگف یا خودم به زور بردمش یا تو شلوارش کرد .فردای تولدش خودش گف مامان جیش دارم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.