مامانا من چیکار کنم دخترم اصلا جیششو نمیگه

۲ پاسخ

پسر منم تازگیا داره میگ اما باز خودم همش تکرار میکنم یا تند تند می‌برم من ۱سالغ دیع مای بیبی نمیکنمش

من از دو سال و نیم پوشک بچه رو باز کردم و تا سه سالگی حتی یکبارم خودش نگف یا خودم به زور بردمش یا تو شلوارش کرد .فردای تولدش خودش گف مامان جیش دارم😐

سوال های مرتبط