این پودر چجوری باید بدم به پسرم و چقدر؟

تصویر
۷ پاسخ

باید با مایعات قاطی شه
حجمشو دکتر باید تعیین کنه بین ۵ تا ۱۰ گرم تو حدودا صد سی سی اب
اگه اب نمیخوره میتونی بریزی تو ابمیوه یا شیر

من ی قاشق غذا خوری تو ۹۰ سی سی اب میدم

فقط آب یا آبمیوه باید قاطی کنی شیر نمیشه

داخل شیر بریز بخوره
من به ایهان داخل پستونکش میدم میخوره

این ساشه ها تو قوطی هستن یا تکی هم میفروشن قیمتشون رو هم بی زحمت بگو

یک قاشق غذا خوری رو داخل یک لیوان آب بریز. البته دخترم اینجوری نمیخوره
یک قاشق رو با نصف لیوان آب جوش خنک شده ترکیب می‌کنم بعد روش آبمیوه میریزم تا بخوره

یه قاشق مرباخوری روزی دوبار صب و عصر داخل آب یا شیر حل کنین بدین بخوره

سوال های مرتبط

مامان سید مهدیار💚 مامان سید مهدیار💚 ۲ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۲ سالگی
مامان سبحان مامان سبحان ۲ سالگی
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی