۴ پاسخ

اگه بدوشم بیشتر نمیشه؟

بدوش عزیزم روزای اول حجم شیر سینه زیاده اگه ندوشی تب شیر میگیری

سنگین شد بدوش من ندوشیدم ترش شدع بود

نمیشه ولی بدوش اذیت میشی
شنیدم ترش کیشه بمونه

سوال های مرتبط