بستگی داره سزارین چندماه باشه
من سزارین اولم خیلی حالم خوب بود حتی سوم زایمان رفتم یسر بازار
اما سزارین دوم چون دوقلوام بودم و رحمم بزرگ بود و اینا خیلی اذیت شدم خیلی
واسه من وحشتناک بود واقعا تا دو روز بعدش از شدت درد زار میزدم
خیلی کمتر از چیزی ک فک میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.