دوستان درد سزارین در چه حده آ

۳ پاسخ

بستگی داره سزارین چندماه باشه
من سزارین اولم خیلی حالم خوب بود حتی سوم زایمان رفتم یسر بازار
اما سزارین دوم چون دوقلوام بودم و رحمم بزرگ بود و اینا خیلی اذیت شدم خیلی

واسه من وحشتناک بود واقعا تا دو روز بعدش از شدت درد زار میزدم

خیلی کمتر از چیزی ک فک میکنی

سوال های مرتبط

مامان دلا🦢 مامان دلا🦢 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی