۹ پاسخ

نه نداریم

ما دارین یه دورهمی فامیلی جمع میشیم سیسمونی و میچینیم بعدش یکم بزن و برقص. هرکی هم خواست یه چیزی دستش کادو میاره.

سلام
اینجور سبد لباس کرایه میکنید
ما رسم سیسمونی دیدن دارن فامیلامون
میخام از این سبد ها کرایه کنم بچینم بیایین ببینن قشنگه دنبالش هستم نداره

این کادوئه که می‌برن واسه بیبی شاور
واسه سیسمونی نیست

چه باسلیقههههه

سلام دوست عزیزمن عروسک وست سیسمونی میبافم اگه دوست داشتیدمیتونیدبه صفحم سربزنیدبرای کوچولوی نازتون سفارش بدید
آیدی ایتامم @bafandegitoptap
روبیکا@baftani-toptap

از این کادوها میخوام

به به چه خوشگله واقعا🫠

چه گل خوشگله

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی