خانمها سلام این شربت چیه
برای اسهال خوبه

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم این برای کولیکه بچه دنیا‌میاد تا ۶الی ۳ ماه کولیک داره اینو میدن

موز بدع بخوره

روش که نوشته کولیک

اینو دکتر دخترم اوایل واسه کولیک داده خیلی داروی خوبیه

این قطره دل درد وکولیک
برای اسهال کیدی لاکت بده هر روز یه ساشه

برای نفخ و شکم درده من میدادم راضی بودم

ممنونم از همگی برای اسهال خوبه بهش بدم

برا کولیکه

سلام این یه مکمل هست و برا اشتها بچه هم خیلی خوبه

برای کولیک

سوال های مرتبط

مامان پرهام فسقلی مامان پرهام فسقلی ۱ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان ویانا مامان ویانا ۱۷ ماهگی