سلام مامانا میشه بگید واکسن 18 ماهگی چطور بود

۶ پاسخ

واسه ما خییییلی راحت بود.
نه درد شدید داشت نه تب.
فقط دو روز موقع راه رفتن یکم میلنگید

سلام برای بچه ی من خیلی سخت بود. اذیت شد طفلی

دخترمنم خیییییییلی درد داشت تایک هفته لنگان لنگان راه میرفت

سخت

خیلی راحت بود و سبک

برای پسر من خیلی سخت گذشت😥
طفلی خیلی اذیت شد
یک هفته بعد واکس هم اسهال شد که بردمش دکتر ، دکتر گفت از عوارض واکسن بوده

سوال های مرتبط