سلام خانوم های ساری میشه بیان گروه روبیکا اونجاه بیشتر صحبت کنیم
https://rubika.ir/joing/JJHHJDCH0DMOOVBPTNQJDMOIRTUHAVOW
من بسلامتی ۶روز دیگه نی نی قشنگم بدنیا میادوبیهوشی روانتخاب کردم...
دیسک کمر دارم اگه بی حسی بزنم
چندسال دیگه باید عوارض این بی حسی پس بدم.با دکتر خونوادگیمون مشورت کردم گفت بیهوشی گزینه بهتریه....
نه خیلی از آمپول هم دردش کمتره ولی یکم عوارض مثل گردن دردوسردرد شدید داره
نه من ک هیچی حس نکردم
بهش فک نکن من ک کلا ب زایمان فکر نمیکنم
فقط چندثانیه اول سوزش داره فک میکنی اب جوش دارن بهت تزریق میکنن.. من حفت بچه هامو بی حس شدم اونجا خوبه ولی بعدش کمر درد شدم
ن اصن انقد خوبه بی حس میشی
نه اصلا حتی در حد آمپول ساده هم درد نداره
دردش چند ثانیه اس فقط🥴
منکه دردشو یادم نمیاد
نه اصلا از امپول عضله کمتره دردش
نه بابا
اصلاهیچ دردی نداره
برای منکه عالی بود
نه عزیزم اصلا
نه خیلی حس نمیشه
درد ندارد ولی بعد زایمان کمر درد داری داخل نخل می زند
من اصلا نفهمیدم کی زد🤣
بدن با بدن فرق داره همه مامانا نظر راضی دادن من نمیدونم از استرس بود یا ترس یا بد نشستن سه بار اومدن امپول بزنن حالت برق گرفتی بهم دست داد اهرم نذاشتم بی حسی بی هوشم کردن فمر کنم استرس نداسته باشیم حس خوبی باشه اتفاقا🥰
عزیزم ساری دکترت کیه؟
نه فقط پاهاتو سفت بگیر
نه دردش در حد امپول نوروبین میمونه
نه اصلااااا عین امپول معمولی
اصلا اصلا
نه فقط حس میکنی یکی از درون داره استخونای اون قسمت فشار میده کلا حس جالبی داره
من شنیدم میگن درد نداره خودمم تا حالا تجربه نداشتم
نه من یادم نیس درد زیادی اومده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.