۷ پاسخ

پنج هفته یه روژ هیچی نشون نمیده ساک بارداری کلا خالیه تو این هفته بارداری بایذ بالای ۹هفته بشه اگه قلب تشکیل نشه هیوی داخل کیسه نباشه میشه پوچ من دوستم تا ۱۰هفته موند حتی کیسه بارداری بزرگ میشد طبق هفته ولی هیچی داخل کیسه نبود دکتر بستری کرد سقطش کرد

منم همینجوری بودم سر دخترم تو شیش یاهفت هفته رفتم دکتر سونو کرد مشخص شد

هنوز ک زوده ۵ هفته ایی معلوم نمیکنه بارداری پوچه یانه.دوهفته صبر کن شاید ی بچه سالم باشه .الکی به این چیزا فک کنم ک بارداری پوچ و فلان توکل ب خدا

اگه بتا هر ۴۸ ساعت دوبرابر بشه باید صبر کنی تا دو هفته دیگه سونو بدی فعلا مشخص نیست و همه چی بنظر نرمال میاد بخصوص اگه آخرین پریودت با سونو بخونه از نظر هفته بارداری

گلم فعلا پنج هفته که خیلی زوده تو پنج هفته فقط کیسه تشکیل میشه بعد هفته بالاتر جنین و ضربان قلب. تو هشت هفته برو سونو بده... منم بارداری اولم پوچ بود... ولی الان برای اینکه بگی پوچه زوده...تا هشت هفته بشه سونو بده

عزیزم دو هفته دیگه دوباره برو سونو مشخص میشه که پوچه یا سالمه

با ازامایش هر بار ک ازمایش بدی بتا باید تاغییر بکنه اگه نکنه یا کم بشه ینی پوچ و رشد نداره

سوال های مرتبط