تو خوب رفت و آمدت رو با خانوادت ادامه بده ولی خونه پدر و مادرش نرو
خونه پدر و مادر حتما خودت با بچه برو بهش رو نده ک فک کنه اونا واست مهم نیستن
ولی به هیچ وجه خونه پدرشوهر و مادرشوهرت نرو
با هرکی مث خودش(این قانون زندگی منه)
من شوهرم مستقیم نمیگه ولی خیلی هم مایل نیست بیاد
مثلا برا عیدی چیزی میاد
ما خودمون میریم میمونیم باهاشون جایی میریم و …
بیرون هست بهش پیام میدم ما میریم خونه بابام. یا زنگ میزنم ما داریم میریم
بهش گیر نمیدم، اونم خیلی وقته ازم نمیخواد برم خونه مامانش ، مثلا میگه کاری نداری بچه رو ببرم پیش مامانم یکم؟
برای تو هم نظرم اینه اگر حرفش پیش اومد بگو اختیار داری بیای یا نه! ما که میریم ولی بدون وقتی میای میری چیزی به پدر مادر من اضافه نمیشه، چیزی تو جیبشون نمیره فقط عزت و احترام میکنی خودتو، نیومدی هم از چشم میفتی کم کم . خودت میدونی
خونه پدر مادر اونم مناسبتی و با دعوت برو فقط
گفت بریم بگو مریضم ، حوصله ندارم، یک وقت دیگه ، کار دارم و…
چرا مگه باهم رابطه خوبی ندارن؟؟ میدونن واسه چی خونشون نمیره؟یا باید مثل من ماست مالی کنی.اگه اون نمیاد ولی تو برو سمت خونواده خودت.ولی با خونواده شوهرت رفت وامد نکن.اگه پرسیدن چرا نمیای بگو مثل شوهرت بگو منم ازش انتظار و احترام دارم نسبت به خونواده خودم
تو رفت آمد نکنی به این رفتارش دامن میزنی
برو بیا حسابش نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.