سلام خانوما کسی راسیپ داده به بچش؟

۵ پاسخ

به نظرم ندی بهتره من میدادم به شدت خواب اور بود بعد بیدار میشد عصبی دیونه جیغ میزد عوضش سانستول بده

نده کلا مضره اعصایب بچه رو ازبین میبره

دخترمنوعصبی نکرده بود خوبم وزن اضافه کرد

من چند روز دادم پسرم جیغ میکشید کلافه بود اخلاقش کلن عوض شده بود دیگه ندادم

بچه رو ب شدت بد اخلاق عصبی می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان پسر نازم👣 مامان پسر نازم👣 ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۳ سالگی