به نظرم ندی بهتره من میدادم به شدت خواب اور بود بعد بیدار میشد عصبی دیونه جیغ میزد عوضش سانستول بده
نده کلا مضره اعصایب بچه رو ازبین میبره
دخترمنوعصبی نکرده بود خوبم وزن اضافه کرد
من چند روز دادم پسرم جیغ میکشید کلافه بود اخلاقش کلن عوض شده بود دیگه ندادم
بچه رو ب شدت بد اخلاق عصبی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.