ببین خواهر یکم سیاست داشته باش مردا عقلشون به چشمشون یکم خودداری کنم یکم رابطتو با خانواده شوهر کنترل ومدیریت کن
بعد که خیال شوهرت از رفتار تو راحت شد کمتر باهاشون رفت و امد کن
من خیلی از خانما رو دیدم اصلا رابطه خوبی با خانواده شوهر ندارن ولی ظاهرشونو به خاطر زندگی خودشون حفظ میکنن به خاطر بچت و اینکه زندگیتو دوست داری اصلا رک نباش باهاشون مدیریت کن صبر کن اوناهم از تک و تا میوفتن
سخته توهم تازه زایمان کردی شرایط بدنیت خوب نیس با یک دوست و مشاور و اینجا درد دل کن تو خلوتت و خیالت باهاشون حتی دعوا کن ولی فعلا مدارا کن
این نصیحتا دوست دارم به خودمم یاداوری کنم ......
سعی کن به خاطر شوهرت وبچت هم که شده اگه زندگیتو دوس داری باهاشون. مدارا کنی نشنیده بگیری حرفاشونو بالاخره اونام خانواده اون هستن براش عزیزن
مردا خیلییییی کوته فکر و سطحی نگرن و کلی نگر
جز ب جز بررسی کنن میفهمن مقصر کیه متاسفانه این کلی نگر بودنشون همیشه کار دست آدم میده
برید پیش مشاور شاید حرفای مشاور تاثیر گذار باشه
بگو من دیگه چیزی نمیگم. رفتارم رو کنترل میکنم. ولی اگه اونا بخوان بهم تیکه بندازن و بدرفتاری کنن چی؟ تو ازم حمایت میکنی بعنوان همسر؟ براش دلبری کن. ازش قول بگیر خودش مراقبت باشه. و تو هم سعی کن دیگه هرچی گفتن و اذیتت کردن سکوت کنی. یه مدت امتحان کن ببین چی میشه؟
جلو شوهرت خوب باش باهاشون . چند بار تو هفته میبینیشون مگه؟
شوهرتو خر کن . ظاهرو حفظ کن .
چقدرررر مثل شوهر منه . من همه راه امتحان کردم خواهر مجبوری پیش شوهرت خیلی خوب رفتار کنی باهاشون یمدت بعد ک تنها شدین باز خود واقعیت بشی ولی پیش شوهرت هرگز چیزی نگو هرتیکه ای هم انداختن ب شوهرت بگو بگو دیدی من خوبم و اونا اینارو بهم میگن یمدت باید مظلوم نمایی کنی
عزیزم منم با مادرشوهرم جور نیستم چون زبونش خیلی تلخه زهره با هر کلمه ای که میگه دلمو میشکونه ولی پیش شوهرم باهاش خوبم
عزیز من شوهر منم خیلی شدید وابسته خانوادشه یعنی اگه اونا بگن زنتو بکش میگه چشم 😐
چیکار میکنه اذیت میشی مادرشوهرت؟
مگه چی شده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.