پایینی
اگه بالایی و برات دراره خخخخخ
بالایی
من میخواستم بزارم گفت ۷تومن پشیمون شدم 🫠
پایینی
بالایی
بالایی
پایین
من دو سال پایینی بود و خیلی راضی بودم
دکلره ای که رنگساژش دودی و رزگلد یا بنفش و... داشته باشه خیلی شیکه ب نظر من
من کلا زرد دوست ندارم
پایینی شیک تره
بالایی
بالایی
بالایی یا اینننن؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.