۵ پاسخ

این محشره من دادم تموم شد شهرمون نداره ازین باید سفارش بدم از داروکده ..یکیشم مارک پدیاول زینک اونم محشره

تصویر

نئوزینک خوبه

من نئوزینک میدم خداروشکر خوب بوده هم موهاش داره رشد میکنه هم اشتهاش بهتر شد

چرا زینک بهداشت گفته خودتون میخواین بدین؟

یکیش این

تصویر

سوال های مرتبط