۷ پاسخ

من اپتامیل میدم عالیه برا پسرم ولی نان نساخت بهش

من نان میدم و راضی ام

نان بهتره و نزدیکترین شیرخشک به شیر مادر هست

سوپرامیل خیلییی خوبه

منم میخام بذونم

شیر خشک اپتامیل

باید ببینی کدون میسازع هر کدوم ک بسازع وزن هم میدع

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری