من آپتامیل پرونوترا میدم راضی ام هستم
من آپتامیل پرونتورا میدم راضیم
بستگی داره بچتون باکدوم وزن بهتری میگیره من اپتامیل میدم راضیم
من انقد قر و قاطی دادم نمیدونم کدومش وزندهی بهتری داره 🤦♀️
عزیزم من آپتامیل میدادم الآنم شمماره 2رومیدم .باید ببینی چی بهش میسازه وگرنه همه ی ترکیبات شیرخشک ها تقریبا مثل همن.توی دوماه یک ونیم وزن گرفته .
اپتامیل که اصلا خوب نیس پسر من اصلاوزن نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.