۶ پاسخ

من آپتامیل پرونوترا میدم راضی ام هستم

من آپتامیل پرونتورا میدم راضیم

بستگی داره بچتون باکدوم وزن بهتری میگیره من اپتامیل میدم راضیم

من انقد قر و قاطی دادم نمیدونم کدومش وزندهی بهتری داره 🤦‍♀️

عزیزم من آپتامیل میدادم الآنم شمماره 2رومیدم .باید ببینی چی بهش میسازه وگرنه همه ی ترکیبات شیرخشک ها تقریبا مثل همن.توی دوماه یک ونیم وزن گرفته .

اپتامیل که اصلا خوب نیس پسر من اصلاوزن نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی