۵ پاسخ

من گیگوز میدم حس میکنم خوبه همیشه نرمال بوده همه چیش

نان وببلاک

تروویتال وزن دهیش فوق العاده اس من دادم خیلی راضی هستم

ببلاک دو من راضی ام

چه دخملی 😍😍خدا حفظش کنه
من ببلاک میدم وزن دهیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده ۱۲ ماهگی