۹ پاسخ

اش دندونی😂

خورشت هویج

یچی تو اینستا دیدم درست کنم ببینم خوب میشه یانه. عدس و یکم برنج و یکم جو دوسر و یک سیب زمینی و با دولیوان اب گذاشت پخت. داد بچش. همینو میخوام درست کنم هم خودمون بخوریم هم پسرم

هيچي براي شام ٣٠ نفر مهمون دارم بايد از صبح زود بلند شم مشغول سالاد و غذا باشم

خوراک لوبیا چیتی

تنهام ... کالباس میخام بخورم 🤭😉

امشب دیزی درست کردم برای نهار مونده

از الان تصمیم میگیزین؟😂من سه ساعت میشینم فک میکنم

قرمه سبزی

سوال های مرتبط

مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی