۸ پاسخ

خودمون ماهی
دخترم پوره سیب و هویج و کدو

واسه آریا سوپ واسه خودمون از قیمه دیشب مونده

آبگوشت درست کردم هردومون بخوریم🤌🏻

دخترم که کلا از سوپ بدش میاد و نمیخوره،کله گنجشکی دارم درست میکنم توش کمی هویج و سیب زمینی ریختم له میکنم بهش میدم ناهار خودمونم میشه دیگه

واسه خودمون مرغ و سیبزمینی و پیاز و سیر طعم دار میکنم میزارم توی فر یا هواپز با برنج میخوریم

بچه سوپ
خودمون فسنجون

سوپ جو برای تیدا
برای خودمونم چون امروز همسرم خونه نیست یه چیزی میخورم

من میخوام نیمروز بدم

سوال های مرتبط

مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی