فردا نهار برا بچهاتون چی میزارید🫠

۵ پاسخ

من تازه واسش ابگوشت درست کردم چون صبح کم طاقتی میکنه

حلیم داره

سوپ مرغ و عدس و برنج سه وعده میدم
صبحانه هم فرنی مغزیجات

سوپ درست میکنم

من الآنم گشنه م 😂

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🌝🌱 مامان فسقلی🌝🌱 ۱۲ ماهگی
مامان دیاکو موسوی مامان دیاکو موسوی ۲ سالگی