تو دست بچهاتون غذا میزارید میبرن سمت دهنشون؟

۶ پاسخ

اره از 6 ماهگی شایدم زودتر

نون و میوه میبره سمت دهنش بقیه غذاها رو نه😂

اره خيلي وقته

آره غذای انگشتی شروع کردم

آره من غذای انگشتی درس میکنم می‌ذارم داخل ظرف خودش میخوره

اره بچه من همش داره نون میخوره 😂😂

سوال های مرتبط