۵ پاسخ

دیشبم بیقرار بود برااین بود ک بردمش خونه مادرشوهرم اونجا هواییه اونا شد و از منم دور بود اومدیم خونه بدقلق شد.
یکی‌ام خودمم عصبی طور بودم از منم ارامش نگرفت.
سوره بروج بخون ب سینت و بچت فوت کن.
خدا خیلی کمک میکنه.
فقط شب اول سخته ک اونم بی استرس بگذرون.
برای خابیدنش تلاش نکن شبه اول بزار بیدار باشه و بازی کنه وبخوره

عزیزم اول سنگاتو با خودت وا بکن. اینکه میگی دلم نمیاد ممکنه وسط کار خرابش کنه.
ببین چرا میخوای از شیر بگیریش و چرا دلت براش میسوزه. شیر مادر توی این سن از نظر تغذیه‌ای هیچ چیزی نداره که شیر پاستوریزه یا شیر خشک برای بچه‌ها نداشته باشه. اگرم بخاطر وابستگیش دلت میسوزه، ترک شیر اتفاقیه که بالاخره باید بیفته و هر چی بیشتر طولش بدی وابستگی شدیدتر میشه.
برای انتخاب روشش هم حتما از قبل بپرس و بررسی کن. اگر کسی هستی که علم رو به حرف قدیمیا ارجح میدونی تدریجی بگیر. اگر شخصیتت جوریه که حرف و روش مامانا بیشتر به دلت میشینه یهویی بگیر.
اگر تصمیمت روش تدریجی بود بدون که این روش صبر و همراهی زیادی میطلبه و اگر وابستگی و تعداد دفعات شیر خوردن بچه‌ت زیاده ممکنه یه پروسه طولانی باشه. ولی من میتونم تجربه‌هام رو بهت بگم.

من ۵روزه گرفتم.
دخترم دم ب دیقه باید میومد شیر میخورد.
تلخک زدم از لحظه‌ای ک بیدارشدیم از خواب.بعد بهش نشون دادم گفتم اوف شده بیا ببین.
اومد نگاه کرد حتی نیومد مزه کنه.
تاشب هی بهش خوراکی اینا دادم بردمش بیرون و خانه بازی تااینکه شب شد موقع خواب.
هیچ جوره بدون ممه نمیتونست بخابه تلویزیون روشن کردم با گوشی فیلم دیدیم هی خوردنی اوردم کلافه بود دگ خیلی خابش گرفته بود ظهرم نخابونده بودم ک شب خابش ببره با گریه و عذاب و بدبختی بغل کردم راه بردم بالاخره خابید.
دوباره بیدارشد برا ممه باز تلخک زده بودم دید گفت اوف شده باز گریه.
شبه اول کلا ۵ساعتم نخابید ولی گذشت و بهترشد.
شب توو خابه عمیق تا سه شب شیر دادم سینمم خالی شد دگ‌پر نشد
الان ک روز پنجمه دیشب بیقراری کرد ک اونم بغل کردم.
در کل از چیزی ک انتطار داشتم بهتر بود.
فقط چنتا چیز
یکی ک سعی کن جایی نری چنروز .منطورم مهمونیه ک هواییه کسی نشه فقط پارک اینا.
یکی‌ام خودت فقط ارومش کن بغلش کن ک فک نکنه تورم از دست داده.

منم دلم میخواد بگیرم ولی دیشب یه صدای شدیدی اومد بچم از خواب پرید سینمو دادم بهش آروم شد قلبش تند میزد شوهرم میگه الان این بچه با سینه آروم میشه فعلا بده بهش حالا موندم چکار کنم بزرگ شدن دیگه ولی گناه دارن

من انشالله از خرداد شروع کن منم دندونام داره خراب میشه

سوال های مرتبط