۷ پاسخ

اره
كاندوم و قرص ال دي

من دیدم با قرص باردار بشن بااینک خیلی دقیق استفاده میکرده
بخصوص الان ک دزش هم اوردن پایین

نه ندارم کلا ازاد اما قرص چرک خشک کن نخور

من قرص ال دی میخورم دیگه جلوگیری نمیکنم فکر نکنم نیازی باشه چون واقعا قرص مطمعنی هست من تا حالا ندیدم کسی با وجودش استفاده درست ازش باردار بشه

حتما جلوگیری هم بکن من مادر شوهرم بچه آخریش با قرص ال دی بود😁😁😁😁

همچین گفتی ای کسانی ک گفتم میخای آیه قرآن بنویسی😂😂😂

اره ی وقتایی هم کاندوم استفاده میکنیم

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی