دوستان من فقط پرسیدم کی بدم نگفتم مفیده یا نه چرا عادت دارید به اینکه مثلا بگیذ ما بلدیم
من یک کلام پرسیدم چه ساعتی
من قاطی شیرش توی شیشه شیر میریزم
باشیرشحداقل نیم ساعت تایکساعت فاصله بده بهتره چون رفلاکس داره فکرکنم بچت اشتبا نکرده باشم. اگه بهش غذا میدی نیم ساعت قبل ناعارش باشه بهتره..اما زیادیش خوب نیست منم از۵ماهگی دادم اما توهمین گهواره بعضی مامانا خارج از کشورن میگفتن دکترشون فقط آد واهن تجویزمیکنن مولتی به کلیه کبد فشارمیاره دیگه حالا نمیدونم
من بعد از اولین شیر صبح میدم
مولتی ویتامین میگن بهتره بعد وعده غذایی باشه تا جذبش بهتر باشه
بخاطر همین من اکثرا بعد ناهار میدم
اگه یادم بره اول بهش شیر میدم بعدش مولتی
فقط با آهن یک ساعت قبل و بعد فاصله میدم شیرش رو چون میگن لبنیات جذب آهن رو کم میکنه.... ولی مولتی رو بعضی اوقات همزمان پشت هم میدم
بعد از وعده غذایی مث صبونه
مولتی ویتامین قبل ۶ ماه اصلا مفید نیس چون کبد زیر ۶ ماه بالغ نیس که بتونه فیلتر کنه.این گفته ی پزشک هس
مگه از۵ماهگی میشه مولتی داد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.