اشتباه بود
دختر زده برا من، انتی صد درصدی گفت پسره
من آخر هفته بعد میشم ۲۹
کدوم و بگیرم؟
واسه منو زده دختر ولی بچمپسره
نه اشتباه زده واسه من
نه من پسر دارم
اینجا زده دختر
من ۳۸سالمه ۱۰بهمن پریود شدم یعنی پسره؟
تولدم ۲۵ مهر ۱۳۸۱ هست
اولین روز آخرین پریودمم ۲بهمن هست
الان سنم رو باید ۲۳ بگیرم؟
یعنی میشه پسر از من؟
برا من دختر اومد اگه درست بود خبرشو بعدا میگم 😂😍
🤣باید برم انتی ۱۵ اگه جنسیت رو فهمید و درست بود میگم
چرته.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.