کیا از این مولتی ویتامین میدن ؟ خوبه ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من‌‌..

من میدم

ارع.

من میدم میخوره ولی زیادخوشش نمیادازمزش

من از ۳ ماهگی اینو میدادم اوایل که مزه رو نمیفهمید میخورد جدیدا دو ماهی میشه از مزه‌ش بدش میاد، هم اینکه سرنگش خیلی بده و بافشار میریزه.
این سری ویواکیدز گرفتم

من میدم.کلا پسرم از مزه مولتی بدش میاد پشت سرش باید زود بهش آب بدم😂

بله من میدم و راضیم

من میدم اره

من میدم عالیع

خیلی بد بو بدمزه اس دختر من که اوق می‌زد آویفر گرفتم خیلی بهتر از اینه آهن هم داره دندونم سیاه نمیکنه

من میدم ب دوتاشون

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی