۱ پاسخ

سلام عزیزم اول باقالی هارو دولایه کن بعد وقتی برنج رو ریختی توآب همزمان باقالی و شوید و یه کوچولو زردچوبه ونمک رواضاف کن وقتی برنجت آبپزشد وآبکشش کردی ته دیگ موردنظر روبذار وپلوباقالی روبریزتوقابلمه ودوباره کمی شویدخشک بزن که قشنگ سبزرنگ بشه وبذار دم بیاد تا باقالی‌هاهم نرم بشن.. مرغ هم که آبپز کن باپیاز و ادویه جات ورب گوجه وقتی آبپزشد سرخش کن باسیب زمینی سرخ شده و پیازکشمش‌.نوش‌جان

سوال های مرتبط