۲ پاسخ

کلا ببری بهتره
چون باید بچه رو ببینه قد و وزن رو چک کنه گاهی بچه از نظر فیزیکی اماده شروع کمکی نیست
دارو هاشم دکتر بده خیلی بهتره
چون اینجا خیلیا سرخود مولتی میدن درحالیکه دخترای من اصلا نبازی ب مولتی نداشتن فقط اد و اهن میدم تا دوسال

من ک خودم شروع کردم پیش دکتر نبردم تاالان هم خداروشکر مشکلی پیش نیومده

سوال های مرتبط