نهههه تو پریودی نباید بخوری،پنج انگشت برای تنظیم هورمونای زنانه ست و باید بعداز پریود مصرف سه و ب محضی ک پریود میشی باید قطع کنی و مجدد بمحض شروع پاکیت بخوری
آره بخور پریود زیاد میکنه ولی قطره شو بخور بهتره من گیاهش بدم میومد چون باید داغ بخوری سرد بشه تاثیر نداره
اره بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.