۷ پاسخ

زیاده دمای بدنش

فکرکنم تب باشه اخه دما ۳۷/۵ به بالا تب محسوب میشه ببرید دکتر

نه زیاده..احتمالا زردی داره ببریدش متخصص

نه طبیعی نیس ببریدش دکتر خدایی نکرده تشنج کنه خیلی خطر داره

ن حتمت باید ببریدش دکتر

فکر نکنم

من نمیدونم از دکتر بپرسین خداب نکرده تشنج نکنه

سوال های مرتبط

مامان 👸🏼 آرتمیس 🤴 مامان 👸🏼 آرتمیس 🤴 ۴ سالگی