خانوما تو سونو زده وزن جنین حدود۴۵پرسنتایل ینی چی؟

۱ پاسخ

فکر کنم همون صدک باشه ینی وزنش از ۴۵ درصد جنین های همسن خودش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 مامان نیهان بانو🥹❤️🤰🏻 ۱۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو😍 مامان یزدان کوچولو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری