۳ پاسخ

میگن گیگوز هیچ خاصیتی نداره فقط شبکه ولی اپتامیل برای سیستم ایمنی بدن بچه وزن گیری و اینا خیلی تاثیر داره

من اپتامیل ساده میدادم انگار چرب نبود وزندهیش خوب نبود تغییر دادم به پرونوترا دیگه نخواستم شیرشو تغییر بدم انشالله که وزن بده.
تو ببین کدوم به بچه ت میسازه
انگار گیگوز هم وزندهی خوبی داره

از دكترش بپرس و مشورت بگير عزيزم

سوال های مرتبط

مامان نویانم🩵🦫🦦 مامان نویانم🩵🦫🦦 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین✨🥹 مامان ماهلین✨🥹 ۷ ماهگی