من هفته دیگه میرم سونو کالرداپلر گفتن داریم
اره من 1200وزنش
آره من
من ۲۸ هفته و ۳ روز رفتم
من ۲۸ هفته پنج روز رفتم حالا ۳۶ هم میخام برم
۲۸ همه باید برن دیگه سونو رشده اسمش
اره من 27 هفته 4روز و
24 هفته رفتم،
بعد عیدم باید برم
من میخوام برم واسه طول سرویکس هم اینکه اگه وزنش خدایی نکرده کم بود شروع کنم چیزایی که وزن میدن بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.