کسی ۲۸ هفته واسه سونو وزن رفته ؟

۸ پاسخ

من هفته دیگه میرم سونو کالرداپلر گفتن داریم

اره من 1200وزنش

آره من

من ۲۸ هفته و ۳ روز رفتم

من ۲۸ هفته پنج روز رفتم حالا ۳۶ هم میخام برم

۲۸ همه باید برن دیگه سونو رشده اسمش

اره من 27 هفته 4روز و
24 هفته رفتم،
بعد عیدم باید برم

من می‌خوام برم واسه طول سرویکس هم اینکه اگه وزنش خدایی نکرده کم بود شروع کنم چیزایی که وزن میدن بخورم

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی